Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

piątek, 26 lutego 2021

Droga krzyżowa

Na podstawie 'Słowa pouczenia' Alicji Lenczewskiej

I. Sąd

Nie bój się sądu ludzkiego, ale Mojego sądu.

 

II. Krzyż

Weź krzyż, który ci dałem, w nim jest zbawienie twoje.

 

III. Pierwszy upadek

Upadniesz wielokrotnie, ale zawsze Ja będę z tobą, by cię podnieść.

 

IV. Matka

Moja Mama jest zawsze przy tobie, by cię pokrzepić.

 

V. Pomoc

Dam ci pomoc, gdy będziesz słabła.

 

VI. Miłosierdzie

I otrę twoją twarz z potu i łez – przez twego bliźniego to uczynię.

 

VII. Drugi upadek

Każdy następny upadek będzie bardziej bolesny, ale przecież dojść musisz tam, gdzie zmartwychwstanie twoje.

 

VIII. Spotkanie

Nie myśl o sobie, myśl o innych.

 

IX. Trzeci upadek

Ostatni twój upadek człowieczy ujawni ci najgłębiej twoją słabość i moc Moją.

 

X. Ogołocenie

Oddaj wszystko, nie zwlekaj – abym już teraz mógł odziać cię we Mnie.

 

XI. Przybicie do krzyża

Pozwól na to, aby Miłość Moja trysnęła z twoich ran.

 

XII. Śmierć

I umrzyj dla siebie, abym żył w tobie dla wszystkich dzieci Moich.

 

XIII. Zdjęcie z krzyża

Mama Moja cię utuli i w Jej ramionach znajdziesz ukojenie.

 

XIV. Grób

Twój ziemski świat to pusty grób, z którego wyjdziesz do wieczności…

 

XV. Zmartwychwstanie

… by zmartwychwstać i radować się Mną na wieki. Amen!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form