Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

czwartek, 11 maja 2023

Na chwałę Ojca

Jezus powiedział do swoich uczniów: „Jak Mnie umiłował Ojciec, tak i Ja was umiłowałem. Wytrwajcie w miłości mojej! Jeśli będziecie zachowywać moje przykazania, będziecie trwać w miłości mojej, tak jak Ja zachowałem przykazania Ojca mego i trwam w Jego miłości. To wam powiedziałem, aby radość moja w was była i aby radość wasza była pełna”.
Trwanie w Bożej miłości, wbrew naszemu myśleniu, nie zakłada stanu bezczynności, bierności, ślepego przyjmowania losu. Można nawet odnieść wrażenie, że kiedy Jezus mówi: „wytrwajcie w miłości mojej”, to przygotowuje nas na wysiłek. Bo za chwilę dodaje: „jeśli będziecie zachowywać moje przykazania...” Miłość to nie czułe emocje, piękne słówka, ale to też nie jakiekolwiek działanie. Słyszymy dziś: „jak Ja zachowałem przykazania Ojca mego...” Nasza miłość będzie rozkwitać i owocować, gdy będziemy wypełniać wolę Ojca i może to być przez słowa, przez postawy, przez działanie, ale tylko przez to, czego będzie chciał Ojciec '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form