Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

środa, 17 maja 2023

Wszystko

Jezus powiedział do swoich uczniów: „Jeszcze wiele mam wam do powiedzenia, ale teraz jeszcze znieść nie możecie. Gdy zaś przyjdzie On, Duch Prawdy, doprowadzi was do całej prawdy. Bo nie będzie mówił od siebie, ale powie wszystko, cokolwiek słyszy, i oznajmi wam rzeczy przyszłe. On Mnie otoczy chwałą, ponieważ z mojego weźmie i wam objawi. Wszystko, co ma Ojciec, jest moje. Dlatego powiedziałem, że z mojego bierze i wam objawi”.
Św. Jan od Krzyża uczy: Bóg dał nam swego Syna, który jest jedynym Jego Słowem - bo nie posiada innego - i przez to jedno Słowo powiedział nam wszystko naraz. I nie ma już nic więcej do powiedzenia. Co zatem może nam oznajmić Duch Święty, skoro Bóg wszystko już nam powiedział? Otóż, nie tyle chodzi o nowe sprawy, które Bóg miałby nam wyjawić, ile raczej o nasze, wciąż nowe, możliwości pojmowania Bożych spraw. Bóg rzeczywiście powiedział nam już wszystko, ale my nie wszystko jeszcze rozumiemy. I dlatego Bóg posyła nam swego Ducha, który uczy nas nieustannie, jak przyjmować, jak pojmować, i jak wypełniać wolę Boga '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form