Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

wtorek, 2 maja 2023

Pytania i odpowiedzi

Obchodzono w Jerozolimie uroczystość Poświęcenia Świątyni. Było to w zimie. Jezus przechadzał się w świątyni, w portyku Salomona. Otoczyli Go Żydzi i mówili do Niego: «Dokąd będziesz nas trzymał w niepewności? Jeśli Ty jesteś Mesjaszem, powiedz nam otwarcie!». Rzekł do nich Jezus: «Powiedziałem wam, a nie wierzycie. Czyny, których dokonuję w imię mojego Ojca, świadczą o Mnie. Ale wy nie wierzycie, bo nie jesteście z moich owiec. Moje owce słuchają mojego głosu, a Ja znam je. Idą one za Mną, a Ja daję im życie wieczne. Nie zginą na wieki i nikt nie wyrwie ich z mojej ręki. Ojciec mój, który Mi je dał, jest większy od wszystkich. I nikt nie może ich wyrwać z ręki mego Ojca. Ja i Ojciec jedno jesteśmy».
Niezłe są takie pytania, w których pytający w ogóle nie dbają o odpowiedź pytanych, chyba, że pytani odpowiedzą zgodnie z oczekiwaniami pytających. Typowe szukanie siebie, a nie prawdy. Mieliście zapewne taką sytuację, że ktoś, zwłaszcza na płaszczyźnie wiary, pytał o coś, ale już w pytaniu zaznaczał, jakiej odpowiedzi oczekuje. Trudna jest taka rozmowa. I jak widzimy, Jezus w takie pokrętne logiki nie wchodzi. Odwołuje się do zmysłu prawdy w nas. Każdy, kto jest szczery wobec siebie, kto przyzwoicie odpowiada na poruszenia rozumu, ten odkryje prawdę '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form