Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

sobota, 20 maja 2023

O cokolwiek

Jezus powiedział do swoich uczniów: „Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam: O cokolwiek byście prosili Ojca, da wam w imię moje. Do tej pory o nic nie prosiliście w imię moje: Proście, a otrzymacie, aby radość wasza była pełna. Mówiłem wam o tych sprawach w przypowieściach. Nadchodzi godzina, kiedy już nie będę wam mówił w przypowieściach, ale całkiem otwarcie oznajmię wam o Ojcu. W owym dniu będziecie prosić w imię moje, i nie mówię, że Ja będę musiał prosić Ojca za wami. Albowiem Ojciec sam was miłuje, bo wyście Mnie umiłowali i uwierzyli, że wyszedłem od Boga. Wyszedłem od Ojca i przyszedłem na świat; znowu opuszczam świat i idę do Ojca”.
Wszystko zależy od tego, czy na modlitwie stajemy przed Ojcem, czy przed maszyną do spełniania naszych zachcianek. Jeśli rzeczywiście stajemy przed Ojcem, to bardzo szybko poznamy, że obietnice Jezusa są prawdziwe i wypełniają się. Bo Ojciec naprawdę nie odmówi nam niczego. Jeśli poznamy tę Jego miłość i będziemy chcieli na nią odpowiadać, to nie będziemy jej kusić, nie będziemy chcieli wypróbowywać. Wzrastając w tej miłości, będziemy też coraz głębiej rozumieć, że poza Bogiem niczego tak naprawdę nie potrzebujemy '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form