Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

czwartek, 4 maja 2023

Sługa

Kiedy Jezus umył uczniom nogi, powiedział im: «Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Sługa nie jest większy od swego pana ani wysłannik od tego, który go posłał. Wiedząc to, będziecie błogosławieni, gdy według tego czynić będziecie. Nie mówię o was wszystkich. Ja wiem, których wybrałem; lecz potrzeba, aby się wypełniło Pismo: „Kto ze Mną spożywa chleb, ten podniósł na Mnie swoją piętę”. Już teraz, zanim się to stanie, mówię wam, abyście, gdy się stanie, uwierzyli, że Ja jestem. Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Kto przyjmuje tego, którego Ja poślę, Mnie przyjmuje. A kto Mnie przyjmuje, przyjmuje Tego, który Mnie posłał».
Słowa te padają zaraz po tym, jak Jezus umył uczniom nogi w czasie Ostatniej Wieczerzy. Uczniowie widzą swojego Mistrza, który spełnia zadania służących, niewolników. A następnie mówi im: pamiętajcie o tym; pamiętajcie, kim jesteście. Nie można iść za Jezusem, nie naśladując Go. Pamięć o Jego dziełach, znakach, słowach nie może być tylko wspominaniem minionych wydarzeń, ale ich uobecnianiem, ich naśladowaniem. Po to czytamy ewangelię, po to ją rozważamy, by przeniknęła w najgłębsze komórki naszej duszy i by wydała w nas owoc nawrócenia, zerwania z grzechem i rozpoczęcia nowego życia w Chrystusie '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form