Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

niedziela, 22 listopada 2020

Prawda, która wyzwala

To mówi Pan Bóg: „Oto Ja sam będę szukał moich owiec i będę miał o nie pieczę. Jak pasterz dokonuje przeglądu swojej trzody, wtedy gdy znajdzie się wśród rozproszonych owiec, tak Ja dokonam przeglądu moich owiec i uwolnię je ze wszystkich miejsc, dokąd się rozproszyły w dni ciemne i mroczne. Ja sam będę pasł moje owce i Ja sam będę je układał na legowisko, mówi Pan Bóg. Zagubioną odszukam, zabłąkaną sprowadzę z powrotem, skaleczoną opatrzę, chorą umocnię, a tłustą i mocną będę ochraniał. Będę pasł sprawiedliwie”. Do was zaś, owce moje, to mówi Pan Bóg: „Oto Ja osądzę poszczególne owce, barany i kozły”.

Jak refren powracają słowa Boga, Jego zapewnienie i prawda, że tylko On jest Bogiem. Prawdy wiary, prawdy Ewangelii nie podlegają pod wolę większości, nie są przedmiotem widzimisię człowieka. Prawda jest taka, jaka jest. Nie taka, jaką ktoś narzuca, jaką ktoś promuje, czy po jakiej opowiada się większość. Słowo Boga nie zależy od opinii czy oceny człowieka. Pan Bóg wyraźnie mówi, że to On sam dba o swoją owczarnię i On sam dokonuje jej przeglądu. Przegląd ów wyraża się najpierw w trosce o wszystkie słabe, zagubione i poranione owce. Pan Bóg, przygotowując nas na ostateczne spotkanie z Nim, mówi, że Jego wolą jest szczęście każdego człowieka, już tu na ziemi, ale jeszcze bardziej, szczęście wieczne. Bóg chce mieć blisko siebie każdego człowieka. I dlatego nieustannie wychodzi mu naprzeciw, nieustannie go poszukuje. Bóg, który zna serce człowieka jest pierwszym, który usprawiedliwia, nawet największą przewrotność, podłość, nawet największy grzech. Bo wie, że człowiek w dni ciemne i mroczne, naznaczone działaniem diabelskim, może się pogubić, może nawet odejść od Boga, sprzeciwić się mu. A jednak Bóg nie przestaje go kochać.  ‘Przebacz im, bo nie wiedzą, co czynią’ – woła Jezus z wysokości Krzyża. Tylko On, który oddał za nas swoje życie najlepiej wie, jak cenny jest każdy człowiek.'+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form