Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

środa, 19 maja 2021

Nie z tego świata

W czasie ostatniej wieczerzy Jezus podniósłszy oczy ku niebu, modlił się tymi słowami: „Ojcze Święty, zachowaj ich w Twoim imieniu, które Mi dałeś, aby tak jak My stanowili jedno. Dopóki z nimi byłem, zachowywałem ich w Twoim imieniu, które Mi dałeś, i ustrzegłem ich, a nikt z nich nie zginął z wyjątkiem syna zatracenia, aby się spełniło Pismo. Ale teraz idę do Ciebie i tak mówię, będąc jeszcze na świecie, aby moją radość mieli w sobie w całej pełni. Ja im przekazałem Twoje słowo, a świat ich znienawidził za to, że nie są ze świata, jak i Ja nie jestem ze świata. Nie proszę, abyś ich zabrał ze świata, ale byś ich ustrzegł od złego. Oni nie są ze świata, jak i Ja nie jestem ze świata. Uświęć ich w prawdzie. Słowo Twoje jest prawdą. Jak Ty Mnie posłałeś na świat, tak i Ja ich na świat posłałem. A za nich Ja poświęcam w ofierze samego siebie, aby i oni byli uświęceni w prawdzie”. 
Pan nie chce nas zabrać ze świata przed czasem. Z różnych powodów: bo nam ufa i chce, byśmy jako Jego uczniowie zostawili dobry ślad na tej ziemi, żeby inni mieli możliwość poznania Boga; bo świat, choć pokiereszowany działaniem zła, nadal jest dziełem Bożych rąk; bo nie wolno nam oddać tego świata na zmarnowanie; bo w tym właśnie świecie poznajemy prawdę o sobie. Pan modli się  o ochronę przed złem. Nie znaczy to, ze zło nas nie dotknie. Idziemy po śladach Jezusa. Skoro On, choć grzechu nie popełnił, doświadczył całej pełni skutków grzechu, to tym bardziej my. Modlitwa Jezusa zapewnia nas, że zło nie musi nas zniszczyć całkowicie '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form