Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

poniedziałek, 10 maja 2021

Mocą Ducha Prawdy

Jezus powiedział do swoich uczniów: „Gdy przyjdzie Pocieszyciel, którego Ja wam poślę od Ojca, Duch Prawdy, który od Ojca pochodzi, On będzie świadczył o Mnie. Ale wy też świadczycie, bo jesteście ze Mną od początku. To wam powiedziałem, abyście się nie załamali w wierze. Wyłączą was z synagogi. Owszem, nadchodzi godzina, w której każdy, kto was zabije, będzie sądził, że oddaje cześć Bogu. Będą tak czynić, bo nie poznali ani Ojca, ani Mnie. Ale powiedziałem wam o tych rzeczach, abyście gdy nadejdzie ich godzina, pamiętali o nich, że Ja wam to powiedziałem”.
Zapowiadając dar Ducha, Pan chce wzbudzić w nas pragnienie i tęsknotę za Nim. I dlatego nazywa Go Parakletem, Duchem Prawdy. Duch jest naszym Obrońcą, Rzecznikiem, który w prawdzie naprawi wszystko, co zniekształcił w nas ojciec kłamstwa i nasz grzech. Moc Ducha da nam siłę do dzielenia się wiarą. Nie sobą, nie swoim życiem, ale doświadczeniem tego, jak wielką miłością ukochał nas Pan '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form