Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

sobota, 8 maja 2021

Z miłości

Jezus powiedział do faryzeuszów: Ja jestem dobrym pasterzem. Dobry pasterz daje życie swoje za owce. Najemnik zaś i ten, kto nie jest pasterzem, którego owce nie są własnością, widząc nadchodzącego wilka, opuszcza owce i ucieka, a wilk je porywa i rozprasza; najemnik ucieka dlatego, że jest najemnikiem i nie zależy mu na owcach. Ja jestem dobrym pasterzem i znam owce moje, a moje Mnie znają, podobnie jak Mnie zna Ojciec, a Ja znam Ojca. Życie moje oddaję za owce. Mam także inne owce, które nie są z tej owczarni. I te muszę przyprowadzić i będą słuchać głosu mego, nastanie jedna owczarnia, jeden pasterz.
Oddanie życia to heroizm wiary. Taki heroizm może i do nas przemawia, ale czy na pewno pociąga? Ale przecież oddanie życia nie jest tylko jednym aktem. Ono jest bardziej oddawaniem życia. I to możemy zrobić na wzór dobrego pasterza. Męczeńska śmierć nie jest jedynie łaską chwili. Jest bardziej łaską życia, która owocuje aż po ostateczny plon. I tak ma być w naszym życiu. Nie wiemy, co nas czeka, ale na pewno już dzisiaj jesteśmy wezwani do swoistego męczeństwa z miłości '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form