Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

sobota, 12 września 2015

Nauka zasługująca na wiarę

Nauka to zasługująca na wiarę i godna całkowitego uznania, że Chrystus Jezus przyszedł na świat zbawić grzeszników, spośród których ja jestem pierwszy. Lecz dostąpiłem miłosierdzia po to, by we mnie pierwszym Jezus Chrystus pokazał całą wielkoduszność jako przykład dla tych, którzy w Niego wierzyć będą dla życia wiecznego. A Królowi wieków nieśmiertelnemu, niewidzialnemu, Bogu samemu - cześć i chwała na wieki wieków! Amen.
Prawdą jest, że zbyt dużo uwagi poświęcamy tajemnicy grzechu, pomniejszając kwestię Bożego miłosierdzia. Prawda o grzechu człowieka zdaje się czasem wręcz wylewać z naszych wnętrz. Wciąż powtarzamy: jestem grzeszny, jestem słaby, upadam. Owszem, to prawda i nie możemy tej prawdy kwestionować czy trywializować. Jednak św. Paweł ujął to trafnie, że przecież Chrystus zbawia i to jest najważniejsza prawda naszej wiary; to jest nauka zasługująca na wiarę. Naszym powołaniem nie jest pochylanie się nad grzechem, czyniąc z niego niemal bożka. Jesteśmy wezwani do tego, by kierować się ku Bogu. Zobacz sobie psalm 121. Błogosławionego dnia '+' ks. Adam

1 komentarz:

  1. Pieśń stopni.
    Wznoszę swe oczy ku górom:
    Skądże nadejdzie mi pomoc?
    Pomoc mi przyjdzie od Pana,
    co stworzył niebo i ziemię.
    On nie pozwoli zachwiać się twej nodze
    ani się zdrzemnie Ten, który cię strzeże.
    Oto nie zdrzemnie się
    ani nie zaśnie
    Ten, który czuwa nad Izraelem.
    Pan cię strzeże,
    Pan twoim cieniem
    przy twym boku prawym.
    Za dnia nie porazi cię słońce
    ni księżyc wśród nocy.
    Pan cię uchroni od zła wszelkiego:
    czuwa nad twoim życiem.
    Pan będzie strzegł
    twego wyjścia i przyjścia
    teraz i po wszystkie czasy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form