Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

niedziela, 6 grudnia 2020

Ścieżki prostowane

Początek Ewangelii Jezusa Chrystusa, Syna Bożego. Jak jest napisane u proroka Izajasza: "oto Ja posyłam wysłańca mego przed Tobą; on przygotuje drogę Twoją. Głos wołającego na pustyni: Przygotujcie drogę Panu, prostujcie dla Niego ścieżki", wystąpił Jan Chrzciciel na pustyni i głosił chrzest nawrócenia na odpuszczenie grzechów. Ciągnęła do niego cała judzka kraina oraz wszyscy mieszkańcy Jerozolimy i przyjmowali od niego chrzest w rzece Jordan, wyznając swoje grzechy. Jan nosił odzienie z sierści wielbłądziej i pas skórzany około bioder, a żywił się szarańczą i miodem leśnym. i tak głosił: "idzie za mną mocniejszy ode mnie, a ja nie jestem godzien, aby schyliwszy się, rozwiązać rzemyk u Jego sandałów. Ja chrzciłem was wodą, on zaś chrzcić was będzie Duchem Świętym". 
Przygotowywanie drogi dla Pana nie wypełnia się tylko w modlitwie, ale to również codzienne życie wypełnione czynami dobroci i sprawiedliwości. Chodzi tu o codzienny trud życia w harmonii z wolą Ojca. Przychodzący Pan rozpoznaje swoich na podstawie świętego postępowania. Św. Jan Chrzciciel wzywa nas do wydania owoców nawrócenia. Nie można poprzestać na wyznaniu swoich grzechów, na oczyszczeniu serc, ale trzeba jeszcze to serce napełnić dobrem, żeby nie pozostało puste. Słyszeliśmy niedawno: byłem głodny, byłem spragniony, byłem chory – usłużyliśmy Panu? Św. M. Teresa z Kalkuty mówiła: Jest głód zwykłego chleba, ale i głód miłości, dobroci i troskliwości. I w tych różnych rodzajach głodu cierpi Chrystusa, czekając na nas '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form