Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

czwartek, 20 października 2022

Albo - albo

Jezus powiedział do swoich uczniów: "Przyszedłem ogień rzucić na ziemię i jakże pragnę, ażeby już zapłonął. Chrzest mam przyjąć, i jakiej doznaję udręki, aż się to stanie. Czy myślicie, że przyszedłem dać ziemi pokój? Nie, powiadam wam, lecz rozłam. Odtąd bowiem pięcioro będzie podzielonych w jednym domu: troje stanie przeciw dwojgu, a dwoje przeciw trojgu; ojciec przeciw synowi, a syn przeciw ojcu; matka przeciw córce, a córka przeciw matce; teściowa przeciw synowej, a synowa przeciw teściowej".
Nie za bardzo kojarzymy rozłam z Jezusem. On przynosi pokój i wielokrotnie o tym przypomina. Rozłam nie jest efektem przyjścia Jezusa, ale konsekwencją naszej ludzkiej odpowiedzi. Wobec Jezusa trzeba dokonać radykalnego wyboru. Tu nie ma miejsca na: zastanawiam się, zobaczymy, może tak, a może inaczej. Tu jest albo – albo. Albo wybieramy Jezusa, albo stajemy przeciw Niemu. Nie ma drogi pośredniej, nie ma innych odpowiedzi. Często niestety jest tak, że chcemy, nawet bardzo, iść za Jezusem, ale cały czas czekamy, sprawdzamy, a nawet się cofamy. Gdybyśmy chcieli ustawić nasze życie w kategoriach albo – albo, to naprawdę wielu problemów moglibyśmy uniknąć. Jeśli wiem, że idę za Jezusem, że wybieram Jezusa, to ten wybór warunkuje moje postępowanie, moje zachowanie, moje dalsze wybory. Nie muszę się zastanawiać, jak żyć, bo jeśli wybieram Jezusa, to wiem, jak żyć '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form