Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

piątek, 16 czerwca 2023

Życie ukryte

W owym czasie Jezus przemówił tymi słowami: "Wysławiam Cię, Ojcze, Panie nieba i ziemi, że zakryłeś te rzeczy przed mądrymi i roztropnymi, a objawiłeś je prostaczkom. Tak, Ojcze, gdyż takie było Twoje upodobanie. Wszystko przekazał Mi Ojciec mój. Nikt też nie zna Syna, tylko Ojciec, ani Ojca nikt nie zna, tylko Syn i ten, komu Syn zechce objawić. Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie na siebie moje jarzmo i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokornego serca, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem słodkie jest moje jarzmo, a moje brzemię lekkie".
Jezus mówi: uczcie się ode Mnie. Całe nasze życie wiary ma być naśladowaniem Chrystusa. Syn Boży także po to stał się człowiekiem, by pokazać nam jak przejść przez tę ziemię. Dlatego stał się podobny do nas we wszystkim, oprócz grzechu. Pójście za Jezusem ma dokonywać się zwłaszcza przez ciche i pokorne podejmowanie ciężaru życia. Tu wzorem dla nas jest Nazaret – ciche i ukryte życie Jezusa, o którym Ewangelia praktycznie nie wspomina. A przecież taki właśnie czas wypełnił większość ziemskiego życia Jezusa. I my możemy dokładnie tak samo wieść życie ciche, pokorne, ukryte i na wskroś Boże '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form