Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

środa, 11 grudnia 2019

W Sercu Pana


Jezus przemówił tymi słowami: „Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźmijcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem łagodny i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem jarzmo moje jest słodkie, a moje brzemię lekkie”.
Pomyśl tylko, kiedy Pan mówi, że zaprasza wszystkich, to znaczy, że Ty też jesteś zaproszony. nie jako jeden z wielu, ale jako jedyny we wspólnocie. Pan chce mieć wszystkich przy sobie, ale chce mieć każdego na indywidualny, osobisty sposób. Jest dla Ciebie miejsce w Sercu Zbawiciela, właśnie dla Ciebie. Niesamowite, że Bóg, który przekracza wszystko swoją mocą i potęgą wybiera właśnie Ciebie, byś skrył się w Jego boskim Sercu. Niech Pan będzie uwielbiony '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form