Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

piątek, 25 czerwca 2021

Ku Górze z Bogiem

Gdy Jezus zszedł z góry, postępowały za Nim wielkie tłumy. A oto podszedł trędowaty i upadł przed Nim, mówiąc: "Panie, jeśli chcesz, możesz mnie oczyścić". Jezus wyciągnął rękę, dotknął go i rzekł: "Chcę, bądź oczyszczony!" I natychmiast został oczyszczony z trądu. Jezus powiedział do niego: "Uważaj, nie mów o tym nikomu, ale idź, pokaż się kapłanowi i złóż ofiarę, którą przepisał Mojżesz, na świadectwo dla nich".
Św. Mateusz w dwóch zdaniach ujął najgłębszą treść Ewangelii. Mówi najpierw: Jezus zszedł z góry. Bóg dla nas, stał się jednym z nas. Nie chciał być Bogiem dalekim, Bogiem niedostępnym, Bogiem nieznanym, dlatego zszedł z góry, by człowiek mimo grzechu, mimo całego swego nieposłuszeństwa, mógł jednak z Bogiem wędrować ku Górze. I drugie zdanie: chcę, bądź oczyszczony. Wciąż o tym zapominamy. Pan Bóg chce naszego pełnego szczęścia, Jemu zależy na tym bardziej niż nam samym. Przez skazę grzechu skłonni jesteśmy powtarzać: Bóg o mnie zapomniał, Bóg mnie nie słyszy, Bóg nie spełnia moich próśb. A Pan wciąż powtarza: chcę. Chcę, żebyś był szczęśliwy. Żeby to usłyszeć trzeba powtórzyć za trędowatym: "Panie, jeśli chcesz, możesz mnie oczyścić". W tych słowach trędowaty wyraża najpierw wiarę: Panie ty Możesz mnie oczyścić, jesteś w stanie to zrobić, masz taką moc, aby mnie oczyścić. Ale te słowa znaczą również: Panie zapraszam Cię do swojego życia – Panie Ty możesz działać w moim życiu, bo ono należy do Ciebie '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form