Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

piątek, 29 lipca 2022

Wciąż wierzę

Wielu Żydów przybyło do Marty i Marii, aby je pocieszyć po bracie. Kiedy zaś Marta dowiedziała się, że Jezus nadchodzi, wyszła Mu na spotkanie. Maria zaś siedziała w domu. Marta rzekła do Jezusa: "Panie, gdybyś tu był, mój brat by nie umarł. Lecz i teraz wiem, że Bóg da Ci wszystko, o cokolwiek byś prosił Boga". Rzekł do niej Jezus: "Brat twój zmartwychwstanie". Rzekła Marta do Niego: "Wiem, że zmartwychwstanie w czasie zmartwychwstania w dniu ostatecznym". Rzekł do niej Jezus: "Ja jestem zmartwychwstaniem i życiem. Kto we Mnie wierzy, choćby i umarł, żyć będzie. Każdy, kto żyje i wierzy we Mnie, nie umrze na wieki. Wierzysz w to?". Odpowiedziała Mu: "Tak, Panie! Ja wciąż wierzę, żeś Ty jest Mesjasz, Syn Boży, który miał przyjść na świat".
Współczucie nasze, czy lepiej powiedzieć współodczuwanie nie może być jedynie poklepywaniem po ramieniu, choć to oczywiście też jest ważne. Współodczuwanie wynika z poznawania drugiego człowieka, ze świadomości jego kondycji, ograniczeń, oczekiwań, potrzeb. A nie jest to możliwe jedynie przy przelotnych znajomościach, bez otwarcia się na drugiego. A to z kolei nie jest możliwe, bez otwarcia się na Jezusa. Bo to On jest przy nas we wszystkich wydarzeniach naszego życia w sposób całkowicie realny, całkowicie pełny. I potrzeba nam wyznania Marty: Panie, ja wciąż wierzę. Właśnie, wciąż na nowo, wciąż mimo wszystko, wciąż w pełni '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form