Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

czwartek, 14 lipca 2022

Słodki ból

Jezus przemówił tymi słowami: «Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie na siebie moje jarzmo i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokornego serca, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem słodkie jest moje jarzmo, a moje brzemię lekkie».
Patrząc na czyjeś życie z boku może nam się wydawać, że ktoś przeżywa jedynie pasmo sukcesów, ale jest to złudne spostrzeżenie. Kiedy Jezus przyszedł na ziemię, to odmienił ją w prawdzie, nie  baśniowo. Z trudu i ciężaru, a więc z tego, co miało zniszczyć człowieka, uczynił drogę do zwycięstwa. By tego zasmakować, Pan zaprasza nas dziś, by z różnych trudów i cierpień, które nas spotykają, uczynić Jego jarzmo, a więc by nie zmarnować krzyża. Jak uczynić z ciężaru ziemskiego jarzmo Boże? Pan Jezus wskazuje na cichość i pokorę. Cichość przeciwstawia się hałasowi grzechu, cichość przywodzi na myśl szmer łagodnego powiewu, w którym objawia się Pan, cichość kojarzy się z dobrem, które nigdy nie krzyczy. Potrzeba więc czystego serca, ukształtowanego przez pokorę, a więc w prawdzie, by zrozumieć, by poznać, by doświadczyć, że w Jezusie nawet ból staje się słodki '+' ks. Adam

4 komentarze:

  1. Szczęść Boże. Ból wprawdzie nie jest słodki, ale w modlitwie i Bożym Miłosierdziu szukam oparcia . Bardzo dziękuję za piękny komentarz do Ewangelii.Pozdrawiam i życzę wszelkich Łask Bożych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę cierpliwości. jeśli wytrwasz w swoim oddaniu się Panu, pewnego dnia stanie się słodki. Z Panem Bogiem

      Usuń
  2. Przychodzę, przychodzę, przychodzę do Niego, za każdym razem zawierzam Mu wszystko, oddaje całą siebie i prosze, by Jego wola wypełniła się w moim życiu i od kilkunastu lat nic się w moim życiu nie zmieniło. Z jednej strony powtarzam "Jezu zajmij się moim życiem" i powinnam być spokojna, a z drugiej mam lęk w obawie przed samotnością... Przecież wystarczy jedno Jego słowo, by życie człowieka odmienić w jednej sekundzie. Czy chociaż oddając każde wewnętrzne cierpienie za dusze cierpiące w czyśccu doznają one ulgi i to moje cierpienie jest więcej warte niż moje oczekiwanie na to szczęście na ziemi którego szukam ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy na pewno nic się nie zmieniło? I czy na pewno brak zmiany byłby znakiem, że Pan nie działa w Twoim życiu? Zgoda na Boże działanie jest też zgodą na Jego absolutną wolność. Pan może działać, tak jak chce i kiedy chce. Jeśli do Niego przychodzisz, to już wystarczy. Nie próbuj dążyć do owoców, które Twoim zdaniem powinny nadejść. Żyjesz nie dla owoców, ale dla Pana. On sam wystarczy.
      Cierpienie w łączności z Panem zawsze przynosi owoc i dla innych i dla Ciebie. Z Panem Bogiem

      Usuń

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form