Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

poniedziałek, 12 grudnia 2022

Nie wiemy

Gdy Jezus przyszedł do świątyni i nauczał, przystąpili do Niego arcykapłani i starsi ludu z pytaniem: „Jakim prawem to czynisz? I kto Ci dał tę władzę?” Jezus im odpowiedział: „Ja też zadam wam jedno pytanie; jeśli odpowiecie Mi na nie, i Ja powiem wam, jakim prawem to czynię. Skąd pochodzi chrzest Janowy: z nieba czy od ludzi?” Oni zastanawiali się między sobą: „Jeśli powiemy: "z nieba", to nam zarzuci: "Dlaczego więc nie uwierzyliście mu?" A jeśli powiemy: "od ludzi", boimy się tłumu, bo wszyscy uważają Jana za proroka”. Odpowiedzieli więc Jezusowi: „Nie wiemy”. On również im odpowiedział: „Więc i Ja wam nie powiem, jakim prawem to czynię”.
Kolejny fragment Ewangelii, potwierdzający to, że w wierze nie ma łatwych pytań. Mówiąc ‘łatwe’, mam tu na myśli pytania, za które nie bierzemy odpowiedzialności, które mają usprawiedliwić naszą słabość, nasz grzech, lub też które do niczego nie prowadzą. Uczeni w Prawie nie szukają Boga, szukają potwierdzenia dla swojej niewiary, dla swojej wygody, dla swojej wysokiej pozycji. Pan Jezus nigdy nie wchodzi w taką polemikę. Intencja uczonych była zła, a ze złem nie wchodzi się w dyskusje. Natomiast, co warte odnotowania, Jezus rzuca im koło ratunkowe, pokazuje im właściwy kierunek, daje podpowiedź, choć ostatecznie to człowiek wybiera '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form