Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

piątek, 16 grudnia 2022

Nie musi

Jezus powiedział do Żydów: "Wysłaliście poselstwo do Jana, i on dał świadectwo prawdzie. Ja nie zważam na świadectwo człowieka, ale mówię to, abyście byli zbawieni. On był lampą, co płonie i świeci, wy zaś chcieliście radować się krótki czas jego światłem. Ja mam świadectwo większe od Janowego. Są to dzieła, które Ojciec dał Mi do wypełnienia; dzieła, które czynię, świadczą o Mnie, że Ojciec Mnie posłał".
Pan Bóg nie potrzebuje żadnego uwierzytelnienia. Nie musi nas przekonywać o prawdziwości Jego woli, Jego obietnic, w ogóle o prawdzie Ewangelii. Nie musi udowadniać tego, że jest Bogiem. Nie musi. A jednak to robi – wszystko z miłości do nas i z troski o nas. Posyła do nas swoich proroków, swoich świadków, swoich nauczycieli, którzy objaśniają nam Jego wolę, uczą, jak żyć dla Niego, pomagają nam w podejmowaniu Bożych dróg. Ale najważniejszym znakiem pozostaje dla nas życie Jezusa Chrystusa '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form