Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

piątek, 21 stycznia 2022

Słowo z Ducha

Za nami 365 spotkań ze 'Słowem z Ducha'. Chwała naszemu Panu za Jego łaskę i życiodajne Słowo, które przemienia nasze życie. 

Modlitwa przed słuchaniem Słowa Bożego

Panie, otwórz mój umysł i moje serce na przyjęcie i rozumienie Twego Słowa. Spraw proszę, aby moje serce pałało, kiedy Ty do mnie mówisz. Jak deszcz, który użyźnia ziemię i daje wzrost zasiewom, tak niech Twoje Słowo użyźnia moje życie, pozwoli wzrastać i wydawać plon miłości. Niech Twoje Słowo spełnia swoje posłannictwo w moim życiu i uzdalnia do pełnienia Twojej woli. Panie, niech Twoje Słowo będzie Prawdą mojego istnienia i Światłem moich kroków. Amen.

Niech Pan Was błogosławi '+' ks. Adam




5 komentarzy:

  1. Dziękuję za to, że jesteś, Księże Adamie. Rozważania Słowa towarzyszą mi każdego ranka, są jak śniadanie dla duszy. Niech Cię Pan błogosławi i strzeże, niech rozpromieni oblicze Swe nad tobą i niech obdarzy Cię pokojem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prowadź Panie Boże ks. Adama i umacniaj jego kroki aby kolejne lata głosił nam słowo prawdy, a nauką swoją prowadził nas w Twe ramiona
    Panie Boże zapłać za naukę świętą

    OdpowiedzUsuń
  3. Amen. Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To zaskakujące, że minął już rok, od kiedy pojawiło się pierwsze Słowo z Ducha. W natłoku obowiązków, trudności, pośpiechu Słowo z Ducha jest przypomnieniem, że Pan jest blisko nas.
    Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form