Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

czwartek, 18 lipca 2024

Potrzebujemy Boga

W owym czasie Jezus przemówił tymi słowami: Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem jarzmo moje jest słodkie, a moje brzemię lekkie.
Nie lubimy prosić o pomoc, nie lubimy przyznawać, że jesteśmy słabi, nie chcemy litości. Ale jeśli nie wyćwiczymy się w tym odniesieniu do człowieka, to ciężko będzie nam stanąć w prawdzie przed Bogiem. Kiedy Jezus mówi nam: 'przyjdźcie do Mnie wszyscy', to nie tylko zapewnia, że weźmie nasz krzyż, ale zachęca, byśmy uznali swoją słabość, byśmy uznali, że potrzebujemy Boga '+' ks. Adam

1 komentarz:

  1. Przychodzę dziś do Ciebie Panie w moim utrudzeniu i zmartwieniu. Proszę Ciebie o Światło Ducha Świętego, dobrą radę i o pocieszenie 🙏

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form