Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

niedziela, 9 lipca 2023

Ojciec - Pan nieba i ziemi

W owym czasie Jezus przemówił tymi słowami: Wysławiam Cię, Ojcze, Panie nieba i ziemi, że zakryłeś te rzeczy przed mądrymi i roztropnymi, a objawiłeś je prostaczkom. Tak, Ojcze, gdyż takie było Twoje upodobanie. Wszystko przekazał Mi Ojciec mój. Nikt też nie zna Syna, tylko Ojciec, ani Ojca nikt nie zna, tylko Syn, i ten, komu Syn zechce objawić. Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem jarzmo moje jest słodkie, a moje brzemię lekkie.
Wydaje się, że czasem chcielibyśmy słyszeć te słowa Pana w nieco innym brzmieniu: przyjdźcie do Mnie wszyscy, a Ja usunę wasze jarzmo, zlikwiduję wasz ciężar. I nawet czasem mamy żal do Pana Boga, że według takich słów nie działa. Jezus mówi co innego. On nie przyszedł czarodziejsko przemienić nasze życie, ale po to, by wskazać nam drogę. I wielokrotnie uczy nas, że Jego uczeń idzie za Nim drogą krzyżową. Nie znikną cierpienia, trudności, przeszkody, tylko dlatego, że lepiej uwierzymy. Musimy pozbywać się takiego magicznego pojmowania wiary. Naszym zadaniem na tej ziemi jest wysławianie Boga, który jest naszym Ojcem i który jest Panem nieba i ziemi. Zastanówcie się nieco, co to dla was znaczy '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form