Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

czwartek, 7 lipca 2016

Jak ojciec, jak matka

Miłowałem Izraela, gdy jeszcze był dzieckiem, i syna swego wezwałem z Egiptu. A przecież Ja uczyłem chodzić Efraima, na swe ramiona ich brałem; oni zaś nie rozumieli, że troszczyłem się o nich. Pociągnąłem ich ludzkimi więzami, a były to więzy miłości. Byłem dla nich jak ten, co podnosi do swego policzka niemowlę - schyliłem się ku niemu i nakarmiłem go. Moje serce na to się wzdryga i rozpalają się moje wnętrzności. Nie chcę, aby wybuchnął płomień mego gniewu i Efraima już więcej nie zniszczę, albowiem Bogiem jestem, nie człowiekiem; pośrodku ciebie jestem Ja - Święty, i nie przychodzę, żeby zatracać.
A kiedy Ojciec rozgniewany siecze, szczęśliwy, kto się do Matki uciecze. Choć niezbyt udana próba wyrażenia różnych prawd wiary, to jednak rzuca światło na obraz Boga. Najłatwiej jest nam myśleć o Nim w kategoriach ojcowskiej surowości, bezkompromisowości, twardej logiki. A przecież Bóg jest nie tylko Ojcem, pomijając sfałszowany obraz ojca, ale i Matką. Bóg uczy chodzić swoje dziecko jak matka i bierze je na ramiona jak ojciec. Troszczy się jak ojciec i karmi jak matka. Ale przede wszystkim jest Bogiem, nie człowiekiem. I jeśli chcemy poznać Jego prawdziwe Oblicze, to na pewno nie w ludzkich pojęciach, bo one zawsze są niepełne. Wsłuchuj się w to, co Bóg mówi sam o sobie '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form