Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

środa, 20 lipca 2016

Naprawdę wolny

Słowa Jeremiasza, syna Chilkiasza, z rodu kapłańskiego, który był w Anatot, w ziemi Beniamina. Pan skierował do mnie następujące słowo: Zanim ukształtowałem cię w łonie matki, znałem cię, nim przyszedłeś na świat, poświęciłem cię, prorokiem dla narodów ustanowiłem cię. I rzekłem: Ach, Panie Boże, przecież nie umiem mówić, bo jestem młodzieńcem! Pan zaś odpowiedział mi: Nie mów: Jestem młodzieńcem, gdyż pójdziesz, do kogokolwiek cię poślę, i będziesz mówił, cokolwiek tobie polecę. Nie lękaj się ich, bo jestem z tobą, by cię chronić - wyrocznia Pana. I wyciągnąwszy rękę, dotknął Pan moich ust i rzekł mi: Oto kładę moje słowa w twoje usta. Spójrz, daję ci dzisiaj władzę nad narodami i nad królestwami, byś wyrywał i obalał, byś niszczył i burzył, byś budował i sadził.
Chodź wezwanie Boga ma charakter rozkazu: pójdziesz, będziesz mówił, to jednak Pan nie niszczy wolności człowieka. Jeremiasz mógł przyjąć powołanie, ale równie dobrze mógł je odrzucić. Oddał jednak swoją wolność Bogu, mówiąc: uwiodłeś mnie Panie, a ja pozwoliłem się uwieść. I od tej chwili wypełniał wszystko, co było zgodne z wolą Najwyższego. Kiedy Ty decydujesz się na to, by służyć Panu w swoim życiu, też jesteś wolny, więc staraj się niczego nie 'musieć'. Jeśli coś robisz, to spraw, byś tego chciał, tak jak chce Bóg. To niezmiernie ważne, byś nie wzrastał w pokoleniu niewolników, ale byś poczuł, że naprawdę jesteś wolny '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form