Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

wtorek, 19 maja 2020

Nadciąga sprawiedliwość


Jezus powiedział do swoich uczniów: „Teraz idę do Tego, który Mnie posłał, a nikt z was nie pyta Mnie: "Dokąd idziesz?" Ale ponieważ to wam powiedziałem, smutek napełnił wam serce. Jednakże mówię wam prawdę: Pożyteczne jest dla was moje odejście. Bo jeżeli nie odejdę, Pocieszyciel nie przyjdzie do was. A jeżeli odejdę, poślę Go do was. On zaś gdy przyjdzie, przekona świat o grzechu, o sprawiedliwości i o sądzie. O grzechu, bo nie wierzą we Mnie; o sprawiedliwości zaś, bo idę do Ojca i już Mnie nie ujrzycie; wreszcie o sądzie, bo władca tego świata został osądzony”.
Grzech i sąd są w miarę łatwe do zrozumienia. Ale o co chodzi ze sprawiedliwością? Co wstąpienie Jezusa do nieba ma wspólnego z tą cnotą? Sprawiedliwość Boga wypełnia się w Jego wierności wobec wypowiedzianych obietnic. Nadchodzi sprawiedliwość, bo Bóg w Jezusie powiedział już wszystko, a Jezus wszystko wypełnił. Wszystkie obietnice są w Jezusie, jak powie św. Paweł, tak. Posłany Duch pozwala nam wejść w głębię Bożych tajemnic i zrozumieć ich wypełnienie w Jezusie, a przez to otworzyć się na zbawienie '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form