Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

sobota, 9 maja 2020

Tylko Bóg


Jezus powiedział do swoich uczniów: „Gdybyście Mnie poznali, znalibyście i mojego Ojca. Ale teraz już Go znacie i zobaczyliście”. Rzekł do Niego Filip: „Panie, pokaż nam Ojca, a to nam wy starczy”. Odpowiedział mu Jezus: „Filipie, tak długo jestem z wami, a jeszcze Mnie nie poznałeś? Kto Mnie zobaczył, zobaczył także i Ojca. Dlaczego więc mówisz: "Pokaż nam Ojca?" Czy nie wierzysz, że Ja jestem w Ojcu, a Ojciec we Mnie? Słów tych, które wam mówię, nie wypowiadam od siebie. Ojciec, który trwa we Mnie, On sam dokonuje tych dzieł. Wierzcie Mi, że Ja jestem w Ojcu, a Ojciec we Mnie. Jeżeli zaś nie, wierzcie przynajmniej ze względu na same dzieła. Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam: Kto we Mnie wierzy, będzie także dokonywał tych dzieł, których Ja dokonuję, owszem i większe od tych uczyni, bo Ja idę do Ojca. A o cokolwiek prosić będziecie w imię moje, to uczynię, aby Ojciec był otoczony chwałą w Synu. O cokolwiek prosić Mnie będziecie w imię moje, Ja to spełnię”.
Niespokojne jest serce człowieka, dopóki nie spocznie w Bogu – powie św. Augustyn. A my doświadczamy tej prawdy na co dzień, gdy wciąż, mimo najszczerszych wysiłków, czujemy w sobie tęsknotę, za czymś głębiej, więcej, bardziej. Tęsknotę tę wypełnimy nie wzmożoną aktywnością, albo szukaniem nowych sposobów formacji, nowych rekolekcji, kursów, ale wejściem w relację miłości. Kursy czy rekolekcje są, mogą być dopełnieniem tego, co dzieje się w sercu człowieka, ale nigdy nie są początkiem , nie powinny być. Tak długo jestem z wami, a jeszcze Mnie nie poznałeś? – pyta Jezus. No właśnie, można biegać z rekolekcji na rekolekcje, odprawić wszystkie możliwe nowenny i dalej nie poznać Jezusa. A przecież Pan zostawił nam skuteczny i pewny sposób wejścia w Komunię z Nim – to Najświętsza Eucharystia. Jezus daje nam Siebie, daje swoje Słowo i swoje Ciało, byśmy Go poznali, byśmy mieli życie i by nasze serce już tu na ziemi mogło rozkoszować się niebiańskim pokojem. Nie ma sensu karmić się namiastką duchowości, gdy Pan daje jej pełnię. Dlaczego jest w nas wciąż ta tęsknota? Żebyśmy nie przestali szukać Boga, żeby nie zadowolili się środkami, formami, ale wciąż szukali treści, głębi. Bóg sam wystarczy – mówi św. Teresa od Jezusa. Bóg sam wystarczy '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form