Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

piątek, 1 maja 2020

Kto spożywa


Żydzi sprzeczali się między sobą mówiąc: „Jak On może nam dać swoje ciało na pożywienie?” Rzekł do nich Jezus: „Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam: Jeżeli nie będziecie spożywali ciała Syna Człowieczego i nie będziecie pili krwi Jego, nie będziecie mieli życia w sobie. Kto spożywa moje ciało i pije moją krew, ma życie wieczne, a Ja go wskrzeszę w dniu ostatecznym. Ciało moje jest prawdziwym pokarmem, a krew moja jest prawdziwym napojem. Kto spożywa moje ciało i pije krew moją, trwa we Mnie, a Ja w nim. To powiedział ucząc w synagodze w Kafarnaum. Jak Mnie posłał żyjący Ojciec, a Ja żyję przez Ojca, tak i ten, kto Mnie spożywa, będzie żył przeze Mnie. To jest chleb, który z nieba zstąpił. Nie jest on taki jak ten, który jedli wasi przodkowie, a poumierali. Kto spożywa ten chleb, będzie żył na wieki”.
Pokusa tworzenia sobie własnego obrazu Boga towarzyszy ludzkości od czasu pierwszych rodziców. Doświadczając rzeczywistości, której do końca nie można objąć ludzkimi władzami, człowiek będzie czasem ulegał chęci dostosowania tej rzeczywistości do siebie. Tworzone w sobie i przez siebie obrazy Boga w zetknięciu z Prawdą o Nim rodzą napięcia, wątpliwości i ponowne próby dostosowania Boga do siebie. Pytania faryzeuszów raz po raz przebijają na naszych drogach wiary, zwłaszcza w obliczu wielkich dramatów, nieszczęść i naszych osobistych doświadczeń cierpienia, smutku i zła. Dlaczego dzieje się tak, a nie inaczej? Dlaczego Bóg nie reaguje? W jaki sposób Bóg zadziała w moim życiu? Te pytania mogą powracać i nie przeczą one wierze. Natomiast trzeba pamiętać, że wiara nie może stać się zbiorem reguł i gładko wchodzących w pamięć definicji. Wiara jest drogą, wynikającą z decyzji, by pójść za Bogiem. Podjęcie tej decyzji nie jest równoznaczne ze zniknięciem wszelkich wątpliwości, pytań, niezrozumienia pewnych prawd. Jezus przekonuje nas dzisiaj: Kto spożywa moje Ciało, kto pije Moją Krew – ten ma życie wieczne. Nie ten, który wszystko wie, nie ten, który nie ma wątpliwości, nie ten, który się nie zastanawia. Ten, kto karmi się Ciałem Pańskim '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form