Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

poniedziałek, 25 maja 2020

Życie w Bogu


Uczniowie rzekli do Jezusa: „Oto teraz mówisz otwarcie i nie opowiadasz żadnej przypowieści. Teraz wiemy, że wszystko wiesz i nie trzeba, aby Cię kto pytał. Dlatego wierzymy, że od Boga wyszedłeś”. Odpowiedział im Jezus: „Teraz wierzycie? Oto nadchodzi godzina, a nawet już nadeszła, że się rozproszycie każdy w swoją stronę, a Mnie zostawicie samego. Ale Ja nie jestem sam, bo Ojciec jest ze Mną. To wam powiedziałem, abyście pokój we Mnie mieli. Na świecie doznacie ucisku, ale miejcie odwagę: Jam zwyciężył świat”.
Świat chce zniszczyć jedność uczniów Chrystusa, bo wie, że rozproszeni uczniowie są znacznie łatwiejszym do pokonania przeciwnikiem. Odważnie mamy wystąpić przeciw tym zapędom. Odwaga zaś nie jest cechą naszego charakteru ale darem Ducha Świętego. Życie chrześcijańskie nie jest zdobywaniem kolejnych stopni moralnej doskonałości, ale coraz głębszym wchodzeniem w tajemnicę życia w Bogu '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form