Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

środa, 6 maja 2020

Pokaż nam Ojca


Jezus powiedział do Tomasza: Ja jestem drogą i prawdą, i życiem. Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko przeze Mnie. Gdybyście Mnie poznali, znalibyście i mojego Ojca. Ale teraz już Go znacie i zobaczyliście. Rzekł do Niego Filip: Panie, pokaż nam Ojca, a to nam wystarczy. Odpowiedział mu Jezus: Filipie, tak długo jestem z wami, a jeszcze Mnie nie poznałeś? Kto Mnie zobaczył, zobaczył także i Ojca. Dlaczego więc mówisz: Pokaż nam Ojca? Czy nie wierzysz, że Ja jestem w Ojcu, a Ojciec we Mnie? Słów tych, które wam mówię, nie wypowiadam od siebie. Ojciec, który trwa we Mnie, On sam dokonuje tych dzieł. Wierzcie Mi, że Ja jestem w Ojcu, a Ojciec we Mnie. Jeżeli zaś nie - wierzcie przynajmniej ze względu na same dzieła. Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Kto we Mnie wierzy, będzie także dokonywał tych dzieł, których Ja dokonuję, owszem, i większe od tych uczyni, bo Ja idę do Ojca. A o cokolwiek prosić będziecie w imię moje, to uczynię, aby Ojciec był otoczony chwałą w Synu. O cokolwiek prosić mnie będziecie w imię moje, Ja to spełnię.
Chyba najłatwiej zwrócić dziś uwagę na ostatnie zdania Ewangelii: o cokolwiek poprosicie, to uczynię, każdy będzie dokonywał tych dzieł. Marzy nam się czasem taka cudowność, a gdybyśmy to my stali się jej sprawcami, to już w ogóle. Tyle że wyrywanie słów Jezusa z kontekstu zawsze prowadzi do fałszu, do udowadniania swoich fantastycznych wizji. Pan wskazuje najpierw na Siebie – jako drogę, prawdę i życie. Celem nie są znaki, cuda, nadzwyczajności, ale ścisła więź z Panem. On jest naszą drogą, która wiedzie nas prosto w ramiona Ojca. Jest Prawdą, która umożliwia nam zobaczenie świata, siebie i samego Pana Boga Jego oczami bez zaciemniania dziełami ojca kłamstwa. On jest wreszcie życiem, którym człowiek może cieszyć się na wieki '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form