Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

poniedziałek, 30 maja 2022

Prawdziwy fundament

Uczniowie rzekli do Jezusa: „Oto teraz mówisz otwarcie i nie opowiadasz żadnej przypowieści. Teraz wiemy, że wszystko wiesz i nie trzeba, aby Cię kto pytał. Dlatego wierzymy, że od Boga wyszedłeś”. Odpowiedział im Jezus: „Teraz wierzycie? Oto nadchodzi godzina, a nawet już nadeszła, że się rozproszycie każdy w swoją stronę, a Mnie zostawicie samego. Ale Ja nie jestem sam, bo Ojciec jest ze Mną. To wam powiedziałem, abyście pokój we Mnie mieli. Na świecie doznacie ucisku, ale miejcie odwagę: Jam zwyciężył świat”.
Wiara bez oparcia w woli Boga przypomina dom budowany bez fundamentu, albo budowany od dachu. Nie da się w nim zamieszkać. Szukamy oparcia czasem w tylu niepotrzebnych sprawach, wydarzeniach, znakach, całkowicie pomijając ten najważniejszy Znak - Krzyż. A przecież bez Krzyża, nie ma sensu w naszym życiu, wiara nie ma sensu bez Krzyża '+' ks. Adam

2 komentarze:

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form