Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

środa, 25 maja 2022

W mocy Ducha

Jezus powiedział do swoich uczniów: „Jeszcze wiele mam wam do powiedzenia, ale teraz jeszcze znieść nie możecie. Gdy zaś przyjdzie On, Duch Prawdy, doprowadzi was do całej prawdy. Bo nie  będzie mówił od siebie, ale powie wszystko, cokolwiek słyszy, i oznajmi wam rzeczy przyszłe. On Mnie otoczy chwałą, ponieważ z mojego weźmie i wam objawi. Wszystko, co ma Ojciec, jest moje. Dlatego powiedziałem, że z mojego bierze i wam objawi”.
Zastanawiamy się czasem, jak to będzie, w którym kierunku, jako Kościół, powinniśmy pójść. Dobrze, że się zastanawiamy, jednak o wiele lepiej jest zapytać Ducha, gdzie chce nas prowadzić. Pan zapowiedział, że Duch Święty doprowadzi nas do całej prawdy i pomoże zrozumieć rzeczy przyszłe. Jeśli nie chcemy zgubić Bożej drogi, to musimy nauczyć się codziennego przebywania, życia w mocy Ducha '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form