Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

niedziela, 8 maja 2022

Słuchać

Jezus powiedział: ”Moje owce słuchają Mego głosu, a Ja znam je. Idą one za Mną i Ja daję im życie wieczne. Nie zginą one na wieki i nikt nie wyrwie ich z Mojej ręki. Ojciec Mój, który Mi je dał, jest większy od wszystkich. I nikt nie może ich wyrwać z ręki Mego Ojca. Ja i Ojciec jedno jesteśmy”.
Nikt nie może nas wyrwać z ręki Boga, chyba że sami się wyrwiemy. Jest to niesamowicie smutne, że tak naprawdę jedyną przeszkodą między nami a Panem Bogiem możemy być tylko my sami. To co uznajemy za przeszkody to najczęściej tylko nasze wymówki, by nie pójść dalej, by nie zadbać o więcej. Wciąż odzywa się w nas rajska pycha, która podpowiada: będziecie jak Bóg. I dlatego tak ważne jest, by słuchać Jezusa, a nie siebie. Słuchając Pana, będziemy wiedzieć, jak i gdzie iść '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form