Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

sobota, 24 maja 2014

Radykalni

Jezus powiedział do swoich uczniów: Jeżeli was świat nienawidzi, wiedzcie, że Mnie pierwej znienawidził. Gdybyście byli ze świata, świat by was kochał jako swoją własność. Ale ponieważ nie jesteście ze świata, bo Ja was wybrałem sobie ze świata, dlatego was świat nienawidzi. Pamiętajcie na słowo, które do was powiedziałem: Sługa nie jest większy od swego pana. Jeżeli Mnie prześladowali, to i was będą prześladować. Jeżeli moje słowo zachowali, to i wasze będą zachowywać. Ale to wszystko wam będą czynić z powodu mego imienia, bo nie znają Tego, który Mnie posłał.
Zdarza się, że próbujemy połączyć świat z Bogiem. Oczywiście, przez świat rozumiemy tu przestrzeń działania złego ducha. Dlatego Pan Jezus mówi, że świat nas znienawidzi. Nie da się znaleźć płaszczyzny pojednania, bo Pan nie ma nic wspólnego z grzechem, ze złem. I jeśli próbujemy czasem usprawiedliwiać swoje zachowanie wyborem ''mniejszego'' zła, to musimy mieć świadomość, że Pana w tym nie ma. Jezus nie przyjmuje półśrodków, ponieważ te niby ustępstwa mają nas od Niego odłączyć w sposób niemalże niezauważalny. Tych, którzy doświadczyli radości zmartwychwstania, cechuje ewangeliczny radykalizm. Dobro jest dobrem, a zło złem. Nie ma mniejszego dobra, czy większego zła. Dobro jest jedno, bo Jeden jest Twórca dobra. Sam decydujesz, kogo wybierasz '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form