Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

wtorek, 6 maja 2014

Wiara ku chwale Ojca

Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Kto we Mnie wierzy, będzie także dokonywał tych dzieł, których Ja dokonuję, owszem, i większe od tych uczyni, bo Ja idę do Ojca. A o cokolwiek prosić będziecie w imię moje, to uczynię, aby Ojciec był otoczony chwałą w Synu. O cokolwiek prosić mnie będziecie w imię moje, Ja to spełnię.
Nie sposób nie zapytać, dlaczego jednak nie wszystkie prośby zostają wysłuchane.Kluczem do zrozumienia tych słów jest wiara, wszak Jezus mówi: kto we Mnie wierzy. Nie chodzi tu o wiarę jako magiczne zaklęcie, mantrę, którą powtarzamy z splecionymi palcami tak, aby się udało. Kto wierzy, czyli kto wchodzi w relację, kto decyduje się na spotkanie z Jezusem. Relacja taka otwiera też nasze serce, by umiało prosić, nie przekupywać, nie szantażować, a prosić. A celem naszych próśb powinno być zawsze oddanie chwały Ojcu '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form