Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

poniedziałek, 12 maja 2014

Pasterz miłości

Ja jestem dobrym pasterzem i znam owce moje, a moje Mnie znają, podobnie jak Mnie zna Ojciec, a Ja znam Ojca. Życie moje oddaję za owce.
Znaczyć w Biblii znaczy mieć z kimś bardzo intymną relację, osobową więź wynikającą z doświadczenia osoby. Bóg, który jest Wspólnotą Miłości Trzech Osób rozlewa to miłosne poznanie na człowieka. Bóg chce udzielić Siebie człowiekowi. Człowiek jest obdarowany, a mocą tego dary może na swój sposób obdarować Boga. Niezwykła wymiana, jak niedawno śpiewaliśmy w Orędziu paschalnym: żeby wykupić niewolnika, wydałeś swojego Syna. Pan Bóg daje człowiekowi nieskończoną miłość, nieskończoną łaskę, daje Siebie, a co otrzymuje w zamian? Odpowiedź znasz Ty sam. Co robić? Trwaj w uwielbieniu '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form