Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

poniedziałek, 19 maja 2014

Uzdolnieni do miłości

Jezus powiedział do swoich uczniów: Kto ma przykazania moje i zachowuje je, ten Mnie miłuje. Kto zaś Mnie miłuje, ten będzie umiłowany przez Ojca mego, a również Ja będę go miłował i objawię mu siebie. Rzekł do Niego Juda, ale nie Iskariota: Panie, cóż się stało, że nam się masz objawić, a nie światu? W odpowiedzi rzekł do niego Jezus: Jeśli Mnie kto miłuje, będzie zachowywał moją naukę, a Ojciec mój umiłuje go, i przyjdziemy do niego, i będziemy u niego przebywać. Kto Mnie nie miłuje, ten nie zachowuje słów moich. A nauka, którą słyszycie, nie jest moja, ale Tego, który Mnie posłał, Ojca. To wam powiedziałem przebywając wśród was. A Pocieszyciel, Duch Święty, którego Ojciec pośle w moim imieniu, On was wszystkiego nauczy i przypomni wam wszystko, co Ja wam powiedziałem.
Pan chce objawić się światu, tylko świat nie che Go przyjąć. Można mieć czasem takie fałszywe myślenie, że życie zgodne z przykazaniami jest zbyt wymagające, bo zakłada aptekarską zgodność z całym nauczaniem Pana, a przecież całej nauki nie znamy. Patrząc na to tak, to rzeczywiście, gwarantowana porażka. Jednak nauka Pana zawiera się w tym jednym zdaniu: Bóg jest Miłością. Kto kocha, prawdziwie, ten zachowuje naukę Pana, a zachowując ją, otwiera się na Miłość. A wszystko, ponadto, dzieje się mocą Ducha Świętego. Całe więc zadanie streszcza się w prośbie do Ducha Pana, by uzdolnił nasze serca do przyjęcia Daru Miłości '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form