Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

piątek, 9 maja 2014

Cud Eucharystii

Jeżeli nie będziecie spożywali Ciała Syna Człowieczego i nie będziecie pili Krwi Jego, nie będziecie mieli życia w sobie. Kto spożywa moje Ciało i pije moją Krew, ma życie wieczne, a Ja go wskrzeszę w dniu ostatecznym. Ciało moje jest prawdziwym pokarmem, a Krew moja jest prawdziwym napojem. Kto spożywa moje Ciało i Krew moją pije, trwa we Mnie, a Ja w nim. Jak Mnie posłał żyjący Ojciec, a Ja żyję przez Ojca, tak i ten, kto Mnie spożywa, będzie żył przeze Mnie. To jest chleb, który z nieba zstąpił - nie jest on taki jak ten, który jedli wasi przodkowie, a poumierali. Kto spożywa ten chleb, będzie żył na wieki. 
Trudno rozwijać życie duchowe bez głębokiej więzi z Jezusem Eucharystycznym. Szkoda, że tak wiele Mszy 'ucieka' nam w roztargnieniu, w letniości, w skupieniu na obie. Warto zatem podejmować stały wysiłek przybliżania się do tajemnicy Eucharystii. Bardzo dobrze, że mamy na rynku tak wiele ciekawych pozycji na temat Cudu Eucharystii. Warto się zainteresować. Oczywiście najcenniejszym wskazaniem zostają dla nas słowa Pana. Tylko ten żyje prawdziwie, kto przyjmuje życie od Dawcy życia '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form