Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

wtorek, 20 maja 2014

Nie tak jak świat

Jezus powiedział do swoich uczniów: Pokój zostawiam wam, pokój mój daję wam. Nie tak jak daje świat, Ja wam daję. Niech się nie trwoży serce wasze ani się lęka. Słyszeliście, że wam powiedziałem: Odchodzę i przyjdę znów do was. Gdybyście Mnie miłowali, rozradowalibyście się, że idę do Ojca, bo Ojciec większy jest ode Mnie. A teraz powiedziałem wam o tym, zanim to nastąpi, abyście uwierzyli, gdy się to stanie. Już nie będę z wami wiele mówił, nadchodzi bowiem władca tego świata. Nie ma on jednak nic swego we Mnie. Ale niech świat się dowie, że Ja miłuję Ojca, i że tak czynię, jak Mi Ojciec nakazał.
Wiesz, tak sobie myślę, że trudno jest nam oddzielić Pana od sposobu myślenia tego świata. Nie chodzi o o, by nie mieszać Pana do spraw tego świata, ale o świadomość, że Pan odróżnia się od tego świata. Zdarza się, że oczekujemy od Boga działania w naszym stylu i jesteśmy zawiedzeni, jeśli nasze oczekiwania nie są spełnione. Natomiast mówiłem Ci kiedyś na temat wolności. Tak jak chcemy, by szanowano naszą wolność, tak trzeba uszanować wolność Stwórcy. On chce działać w sposób wolny, bo tylko On działa w pełnej miłości, On jest Miłością. Nie bój się. Zaufaj, zaryzykuj, bo naprawdę warto. Pan Cię nie skrzywdzi.On jest dla Ciebie. Absolutnie Cały Twój '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form