Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

piątek, 2 maja 2014

Pan światłem i zbawieniem

Pan moim światłem i zbawieniem moim,
kogo miałbym się lękać?
Pan obrońcą mego życia,
przed kim miałbym czuć trwogę?
Cóż więcej dodać? Pozwól na osobistą refleksję. To niesamowite, jak Pan Bóg działa w życiu prostych ludzi. Nawet jako ksiądz nie mogę powiedzieć, że nic mnie już nie zaskakuje, że wszystko jest mi znane, przynajmniej ze słyszenia. Pan daje naprawdę wielką siłę i przekracza najśmielsze oczekiwania. Jedyne, czego mi brakuje, to tego, by więcej ludzi, patrzyło na świat w Bożym wymiarze. Wiele rzeczy, po ludzku rzecz biorąc, nie idzie tak jak powinno, ma w sobie jakiś nonsens, pewien brak, ale od strony Boga wszystko wygląda inaczej. Spełnienie i radość nie pochodzą z dobrze wykonanego planu, ale od zgody na plan Boga. Życzę Ci takiej jedności '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form