Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

środa, 13 grudnia 2023

Idźmy do Jezusa

Jezus przemówił tymi słowami: „Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźmijcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem łagodny i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem jarzmo moje jest słodkie, a moje brzemię lekkie”.
Ci, którzy chcą iść za Jezusem, muszą założyć na siebie jarzmo i szybko odczują ciężar, szybko doświadczą trudu, łez i krwi. Wiara, nawet najgłębsza i najpiękniejsza, nie fałszuje naszego ziemskiego życia. Widząc więcej dzięki wierze, bardziej też człowiek cierpi. Ale kiedy przychodzimy do Jezusa i kiedy rzeczywiście czynimy Go Panem naszego życia, wtedy cały trud, cierpienie, ból stają się słodkie. Nie. Nie bolą mniej, nie bolą łagodniej. Bolą sensowniej. Idźmy do Jezusa, nie po coś, nie dlaczegoś, nie z powodu. Idźmy do Niego '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form