Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

niedziela, 26 maja 2024

W posłuszeństwie

Jedenastu uczniów udało się do Galilei, na górę, tam gdzie Jezus im polecił. A gdy Go ujrzeli, oddali Mu pokłon. Niektórzy jednak wątpili. Wtedy Jezus podszedł do nich i przemówił tymi słowami: "Dana Mi jest wszelka władza w niebie i na ziemi. Idźcie więc i nauczajcie wszystkie narody, udzielając im chrztu w imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Uczcie je zachowywać wszystko, co wam przykazałem. A oto Ja jestem z wami przez wszystkie dni, aż do skończenia świata".
Uczniowie udają się do Galilei, zgodnie z poleceniem Jezusa. Ich posłuszeństwo ożywia ich wiarę, bo w Jezusie uznają przede wszystkim Boga, a nie jak dotychczas Nauczyciela, na to wskazuje ich pokłon. Ich posłuszeństwo otwiera drzwi do Ewangelii dla wszystkich ludzi, nie tylko dla żydów, słyszą: nauczajcie wszystkie narody. I wreszcie ich posłuszeństwo owocuje obietnicą Pana: jestem z wami przez wszystkie dni, aż do skończenia świata '+' ks. Adam

2 komentarze:

  1. Dziękuję ks. Adamie za dzisiejszy komentarz do Ewangelii. Dziękuję dzis za każdego kapłana który w Imię Trójcy Świętej błogosławi, rozgrzesza i udziela innych sakramentów. Szczęść Wam Boże. Dobrze że jesteście Drodzy Kapłani

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form