Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

poniedziałek, 13 maja 2024

Wiedzieć czy wierzyć?

Uczniowie rzekli do Jezusa: „Oto teraz mówisz otwarcie i nie opowiadasz żadnej przypowieści. Teraz wiemy, że wszystko wiesz i nie trzeba, aby Cię kto pytał. Dlatego wierzymy, że od Boga wyszedłeś”. Odpowiedział im Jezus: „Teraz wierzycie? Oto nadchodzi godzina, a nawet już nadeszła, że się rozproszycie każdy w swoją stronę, a Mnie zostawicie samego. Ale Ja nie jestem sam, bo Ojciec jest ze Mną. To wam powiedziałem, abyście pokój we Mnie mieli. Na świecie doznacie ucisku, ale miejcie odwagę: Jam zwyciężył świat”.
Kolejność zaproponowana przez uczniów: teraz wiemy i dlatego wierzymy, nie zdała próby czasu, co zapowiedział Pan Jezus. Dobrze, że chcemy wiedzieć, ale czasem chcemy wiedzieć także tam, gdzie trzeba uwierzyć, a wiara pomaga zrozumieć to, czego sama wiedza objąć nie może. Zachęcam do czytania katechizmu, do poznawania tego, w co wierzymy, ale nie próbujmy przekształcać wiary w wiedzę. Nie musimy wiedzieć wszystkiego, by wzrastać w świętości, by wzmacniać swoją wiarę, by trwać przy Bogu '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form