Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

czwartek, 15 lipca 2021

Ku pokrzepieniu

Jezus przemówił tymi słowami: "Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie na siebie moje jarzmo i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokornego serca, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem słodkie jest moje jarzmo, a moje brzemię lekkie".
Zaproszenie Jezusa jest z jednej strony stwierdzeniem, że życie tu na ziemi wiąże się z trudem i ciężarem, ale na tym Pan nie poprzestaje. Od razu wskazuje na Siebie jako na źródło ulgi. Na czym miałaby by polegać ulga? Jezus mówi – Ja was pokrzepię. Pokrzepienie Jezusa nie jest magicznym wymazaniem cierpienia z życia. Pan pokrzepia nasze siły, jednocześnie zachęcając do wzięcia ciężaru. Pan mówi, by ciężar tego życia przyjąć jako Jego jarzmo, to znaczy, by różne problemy, przeszkody, smutki związać z Jego krzyżem '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form