Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

czwartek, 26 października 2023

Rozłam

Jezus powiedział do swoich uczniów: "Przyszedłem ogień rzucić na ziemię i jakże bardzo pragnę, żeby on już zapłonął. Chrzest mam przyjąć i jakiej doznaję udręki, aż się to stanie. Czy myślicie, że przyszedłem dać ziemi pokój? Nie, powiadam wam, lecz rozłam. Odtąd bowiem pięcioro będzie rozdwojonych w jednym domu: troje stanie przeciw dwojgu, a dwoje przeciw trojgu; ojciec przeciw synowi, a syn przeciw ojcu; matka przeciw córce, a córka przeciw matce; teściowa przeciw synowej, a synowa przeciw teściowej".

Wątpliwości nie budzi w nas zapewne relacja synowej z teściową. Ale na poważnie. Przyjście Jezusa jest naprawdę nowym początkiem, nowym stworzeniem, swoistą rewolucją, wobec której nie można pozostać nijakim. Nasze odniesienie do Ewangelii nadaje nowy porządek nawet w relacjach tak głębokich i intymnych jak relacje rodziców i dzieci. Jest to zapowiedź nowego życia w Niebie, gdzie jedynym odniesieniem stanie się dla nas Bóg, a nie nasze ludzkie umowy, więzi, zwyczaje. Nie musimy się bać tego rozłamu, bo Bóg chce i może go w nas przezwyciężyć '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form