Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

poniedziałek, 2 października 2023

Jestem Twoim atrakcyjnym Aniołem Stróżem

Od dawna idziemy już razem. Jestem Twoją słodką Miłością i opiekunem w każdej chwili. Co dzień wspieram Cię i zanoszę przed Tron Boga Twoje modlitwy. Nigdy nie jesteś sam. W dzień i w nocy stoję obok, czujny na każde twe zawołanie. Bóg zdecydował o tym, że będziemy już na wieki razem. Całe Niebo stoi otworem dla naszej dyspozycji. I wiedz, że w każdym dniu stroję się dla Ciebie. Każdego dnia jestem w innej "sukience", aby Ci było przyjemnie. Klękam przed Tobą, kiedy czynisz coś dobrego dla innych. Uwielbiam Cię, kiedy kochasz. Pamiętaj! Niebo to sama Miłość.
Teraz mnie nie możesz zobaczyć, bo byś umarł z tęsknoty. Ale myśl o mnie często i kochaj z całych sił. Zwariuj dla mnie jak zrobił to św. Franciszek z Asyżu dla swojego Anioła i Boga. Ludzie nazywali go szaleńcem. Wiedz, że jestem Twój do końca. Wytrwaj te "parę chwil" a zobaczysz mnie...

7 komentarzy:

  1. Dziękuję 🙂 sama buzia się uśmiecha, jak to czytam... 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech dobry Anioł 😇
    czuwa nade mną ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniele Boży stróżu mój ,Ty zawsze przy mnie stój 🙏

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne 🙂.... Księże Adamie ,, Niech Anioł, którego Bóg Ci posyła przed Tobą Strzeże Cię w czasie twojej drogi i doprowadzi Cię do miejsca , które Ci wyznaczył (...)". Niech Twój Anioł Stróż opiekuje się Tobą, wspiera Cię i oddala od Ciebie wszelkie niebezpieczeństwa. Dobrego dnia! A i P. K .

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ❤️dziękuje ❤️🔥
    I niech Cię Bóg wspiera swoją miłością o mocą 🙏🔥

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu łza szczęścia i miłości w oku się tli 🙏❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form