Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

czwartek, 12 października 2023

Przyjaźń z Bogiem

Jezus powiedział do swoich uczniów: "Ktoś z was, mając przyjaciela, pójdzie do niego o północy i powie mu: „Przyjacielu, użycz mi trzy chleby, bo mój przyjaciel przybył do mnie z drogi, a nie mam co mu podać”. Lecz tamten odpowie z wewnątrz: „Nie naprzykrzaj mi się. Drzwi są już zamknięte i moje dzieci leżą ze mną w łóżku. Nie mogę wstać i dać tobie”. Mówię wam: Chociażby nie wstał i nie dał z tego powodu, że jest jego przyjacielem, to z powodu jego natręctwa wstanie i da mu, ile potrzebuje. I ja wam powiadam: Proście, a będzie wam dane; szukajcie, a znajdziecie; kołaczcie, a otworzą wam. Każdy bowiem, kto prosi, otrzymuje; kto szuka, znajdzie, a kołaczącemu otworzą. Jeżeli którego z was, ojców, syn poprosi o chleb, czy poda mu kamień? Albo o rybę, czy zamiast ryby poda mu węża? Lub też gdy prosi o jajko, czy poda mu skorpiona? Jeśli więc wy, choć źli jesteście, umiecie dawać dobre dary swoim dzieciom, o ileż bardziej Ojciec z nieba da Ducha Świętego tym, którzy Go proszą".
Skoro nasze ludzkie przyjaźnie, naznaczone słabością i ułomnością, dają nam wiele dobrego owocu, to o ileż bardziej przyjaźń z Bogiem, który nigdy nas nie zawiedzie, który nigdy nas nie zdradzi, który jako Prawda i Miłość, wie, czego nam dokładnie potrzeba i sam dba o to, byśmy nie zmarnowali sobie życia. Bóg daje nam więcej niż rybę, chleb i daje znacznie więcej nawet wtedy, gdy prosimy o skorpiona, myśląc, że prosimy o jajko. Potrzeba wytrwałości, czasu i zaufania, by dostrzec piękno takiej przyjaźni '+' ks. Adam

5 komentarzy:

  1. Zawierzenie się Bogu, oddanie mu wszystkiego co niby mam, a i tak to wszystko mam dzięki Niemu. Chwała Panu 🙏

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjaźń z Bogiem, to przyjaźń z Tym, który jest Miłością Doskonałą i On nie tylko nas nie zawodzi, ale On też w tej przyjaźni nigdy się nie zmienia. Ma ksiądz rację, potrzeba wytrwałości i zaufania, żeby dostrzec jej piękno. Bo my, zarówno w przyjaźni z Bogiem jak i z drugim człowiekiem "jesteśmy tylko ludźmi", zawodzimy, jesteśmy słabi i ułomni, i chyba przez to wydaje nam się, że Bóg zawsze znajdzie kogoś lepszego od nas na swojego przyjaciela. Może też, zbyt często patrzymy przez pryzmat tych naszych ludzkich przyjaźni, które niestety czasem okazują się fałszywe, które pod byle pretekstem kończą się zniechęceniem do drugiej osoby. A zbyt rzadko patrzymy przez pryzmat tych świętych, które daje Bóg, które nie rozsypują się z dnia na dzień, bo każdy trud tylko je oczyszcza i udoskonala.
    Syr 6, 14 "Wierny bowiem przyjaciel potężną obroną, kto go znalazł, skarb znalazł".
    Panie daj potrzebny czas, abym zaufał i dostrzegł piękno przyjaźni z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet kiedy chciałam Go odepchnąć, zagłuszyć Jego głos w sercu i spokojnie "zmarnować sobie życie" , Bóg upomniał się o mnie i kolejny raz nadal życiu sens...❤️ "Bo potrzeba mało lub tylko jednego..." Trwać przy Nim...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak. To niesamowite, że Bóg czeka na naszą przyjaźń

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form